تحقیق: "نقش ارزشیابی توصیفی در ارزیابی یادگیری دانش آموزان"-----
تعداد صفحات: 52 صفحه----
قالب: Word-----
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه ...
فهرست مطالب
مشکلات محور قرار دادن امتحان در نظام ارزش یابی. 8
امتحان ابزار تهدید و ارعاب دانش آموزان. 9
ایجاد نگرش منفی به درس و مدرسه:11
افزایش بهداشت روانی محیط یاددهی و یادگیری:18
کج فهمی ها و اشکالات وارده در روند اجرایی طرح. 19
تأثیرارزشیابی توصیفی در بروز و رشد خلاقیت دانش آموزان:23
مختصات طرح ارزشیابی توصیفی :28
محور اول : تغییر تأکید از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی. 30
محور دوم : تغییر مقیاس فاصلهای (20 – 0) به مقیاس ترتیبی. 31
محور سوم: تنوعبخشی به ابزارهای جمعآوری اطلاعات.. 32
محور چهارم: تغییر در ساختار کارنامه32
محور پنجم: تغییر در مرجع تصمیمگیرنده درباره ارتقاء دانشآموزان. 33
نتایج ارزشیابی از نحوه اجرای سه ساله طرح آزمایشی ارزشیابی توصیفی. 38
معیارهایی برای ارزشیابی پوشه ای:42
محمود عدالتی - دانشجوی دکترای سازه، گروه عمران دانشکده مهندسی، دانشگاه فردوسی مشهد
تحقیقات وسیعی به صورت تئوری، آزمایشگاهی و عددی در زمینهی رفتارسنجی تیرهای خمشی بتن مسلّحِ تقویت شدهی خارجی با ورق های کامپوزیتی FRP توسط محققین صورت گرفته است. برخی از آیین نامه های طراحی سازه های بتنآرمه نیز دستورالعملهایی برای طراحی اینگونه تیرها تدوین کردهاند. مواد کامپوزیتی FRP مصالحی بسیار مقاوم به منظور جلوگیری از خوردگی در محیطهای قلیایی و نمکی به شمار می روند. از دیگر ویژگی های مواد کامپوزیتی می توان به نسبت بالای مقاومت به وزن، مقاومت کششی بسیار بالا، خنثی (عایق) بودن این مواد از نقطه نظر مغناطیسی و الکتریکی، و همچنین مدول الاستیسیته ی قابل قبول آنها اشاره نمود. در این مقاله با توجه به نتایج آزمایشات موجود و مفاهیم کلی حاکم بر آیین نامه ی آبا (روش حالت حدی)، روابط مربوط به طراحی خمشی تیرهای RC تقویت شده با ورق های کامپوزیتی FRP ارائه و با آییننامهی ACI440.2R-02 مقایسه شده است. روابط پیشنهادی همبستگی خوبی با بانکِ داده هایِ آزمایشگاهیِ موجود نشان می دهد.
تیر RC - ورقهای کامپوزیتی FRP - طراحی خمشی - حالت حدی - آییننامهی بتن ایران (آبا – I.R.I.CC)
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید: