پروژه 79 صفحه در قالب ورود کامل کامل
فهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشگفتار ......................................................................................................... 1
چکیده .............................................................................................................. 2
فصل اول : کلیات
مقدمه ............................................................................................................... 4
بیان مسئله ...................................................................................................... 6
فرضیه تحقیق ................................................................................................. 7
متغیرها ............................................................................................................ 7
تعریف معلولیت جسمی – حرکتی ................................................................. 8
تعریف هوش بهر ............................................................................................ 8
تعریف معلولیت ............................................................................................... 9
تعاریف عملیاتی .............................................................................................. 10
اهداف تحقیق .................................................................................................. 11
اهمیت و ضرورت تحقیق ............................................................................... 11
فصل دوم : ادبیات تحقیق
تاریخچه .......................................................................................................... 14
فلج مغزی ........................................................................................................ 15
علل فلج های مغزی ......................................................................................... 19
علل ناتوانی جسمی و معلولیت های حرکتی .................................................. 20
عدم هماهنگی حرکتی ...................................................................................... 21
ویژگی های کودکان مبتلا به ناتوانی های جسمی- حرکتی و معلولیت های حرکتی 23
برنامه های آموزشی کودکان معلوم حسی- حرکتی..................................... 25
ارزیابی و نتیجه گیری..................................................................................... 28
تاریخچه مربوط به مطالعات هوش................................................................. 30
ماهیت هوش..................................................................................................... 31
هوش................................................................................................................ 33
تعریف تربیتی هوش....................................................................................... 35
تعریف تحلیلی هوش........................................................................................ 36
تعریف کاربردی هوش.................................................................................... 36
طبقات هوش..................................................................................................... 36
ویژگیهای عمومی هوش.................................................................................. 37
عوامل موثر بر هوش....................................................................................... 38
تاثیرات محیطی در هوش................................................................................ 39
تفاوت های جنسیتی در عملکرد هوش............................................................ 40
هوش از دیدگاه رشد....................................................................................... 42
انواع هوش از دیدگاه کتل................................................................................ 43
انواع هوش از دیدگاه ثراندیک......................................................................... 46
انواع هوش از دیدگاه اسپیرمن....................................................................... 47
انواع هوش از دیدگاه ترستون........................................................................ 47
انواع هوش از دیدگاه اشترن برگ.................................................................. 48
انواع هوش از دیدگاه گاردنر........................................................................... 49
رهیافت روان سنجی........................................................................................ 50
هوش آزمایی................................................................................................... 51
مقیاس های هوش وکسلر................................................................................ 53
ارزیابی و نتیجه گیری..................................................................................... 56
فصل سوم : روش تحقیق
جامعه آماری .................................................................................................. 59
نمونه و شیوه نمونه گیری .............................................................................. 59
ابزار اندازه گیری ............................................................................................ 59
پایایی و اعتبار ................................................................................................ 59
روش جمع آوری اطلاعات ............................................................................. 62
روش آماری ................................................................................................... 64
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
نمرات IQ افراد سالم و معلول ....................................................................... 66
محاسبات آماری ............................................................................................. 68
جدول و نمودار توزیع فراوانی IQ افراد معلول ............................................ 69
جدول و نمودار توزیع فراوانی IQ افراد سالم .............................................. 71
نمودار توزیع فراوانی نمرات IQ افراد عادی در مقایسه با افراد معلول ...... 73
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری......................................................................................... 75
خلاصه تحقیق ................................................................................................ 76
محدودیت ها ................................................................................................... 77